هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

متصل باسم زائر !
آخر زيارة لك:الخميس يناير 01, 1970
الوقت الآن: الأحد سبتمبر 22, 2024 3:59 am

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

يلا نعيد الماتش تانى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Lord
-{ مرآقـب عـآمـ }-
-{ مرآقـب عـآمـ }-
Lord

مشاركاتي مشاركاتي : 2821
العمر العمر : 32
محل الاقامة محل الاقامة : EgYpT . MaNs
نقاط نقاط : 4216

يلا نعيد الماتش تانى Empty
مُساهمةموضوع: يلا نعيد الماتش تانى   يلا نعيد الماتش تانى Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2009 1:14 pm

بسم الله الرحمن الرحيم اللى حصل امبارح بجد مهزلة وقلة ادب بعد اللى حصل من الجماهير الجزائرية للمصريين هناك بعد المباره فى السودان بجد بجد بجد انا حزين على اللى حصل ومش لاقى كلمة توصف اللى انا حاسه بعد الاهانة اللى شافها المصريين هناك بعد الماتش عشان كده بطالب من الشعب المصرى بالكامل وكل الوطن العربى يصوتوا معانا لإلغاء نتجية المبارة وإقامة المباراة مرة اخرى بدون جمهور وعلى ارض محايدة انا مش بفترى على الجزائريين ده نص المادة العاشر من قانون الفيفا اللى بيحقلهم يلغوا المباراة بعد الاحداث المؤسفة اللى حصلت من الجماهير برغم ان كل الناس اجمعت انى مفيش اى حد من المصريين استفز الجزائريين لا بلفظ او بفعل وبرغم انهم كانوا فى مصر الفين مشجع بس خدوا حريتهم بالكامل يعبروا عن رايهم ومحدش اعترضهم وحتى بعد الهزيمة محدش لمس شخص واحد فيهم ياجماعة اللى حصل ده اسمه قلة ادب والله حرام يعملوا فينا كده عشان ماتش كورة
اولا : لو بتحب بلدك بجد أدخل على موقع الفيفا على الرابط ده http://www.fifa.com/contact/form.html
ثانيا : اختار الخيار الثالث Feedback on National Teams' Fixtures and Results
ثالثا : اكتب اسم بالكامل رابعا خامسا : اكتب اميلك وبعد كده اكتب عنوان شكوتك ولازم يكون بالانجليزى عشان كده تقدر تكتب العنوان ده I call for cancellation of the match between Egypt and Algeria وترجمته انك بتطالب بإلغاء المباراة بين مصر والجزائر بعد الاحداث المؤسفة وبعد كده اكتب الموضوع ده ولازم يكون بالانجليزى وعشان كده انا كتبت لك الموضوع خده كوبى وباست على طول After the unfortunate events match between Egypt and Algeria, I call for cancellation of the Union FIFA game, which was held between Egypt and Algeria in Sudan after what happened in Algeria after the public from the game infringed on the Egyptian public beatings, insults and humiliation. that happened from the algerian fans neither belongs to sport nor civilization and to avoid occuring that bad behaviour and According to Article 10 of the Code of the Federation of FIFA asking for cancellation of the game and a game behind closed doors and on neutral ground Thanks.
ترجمته : بعد الاحداث المؤسفة بين مبارة مصر والجزائر اطالب اتحاد الفيفا بإلغاء نتيجة المبارة التى اقيمت بين مصر والجزائر فى السودان بعد ما حدث من الجمهور الجزائرى بعد المبارة من تعدى على الجمهور المصرى بالضرب والسب والإهانة فما فعله الجمهور الجزائرى لا ينتمى للرياضة او للتحضر و لتجنب حدوث مثل هذه الأفعال السيئه وطبقا للمادة 10 من قانون اتحاد الفيفا اطالب بإلغاء نتيجة المبارة وإقامة المبارة بدون جمهور وعلى أرض محايدة وشكرا
اللى كويس فى الانجليزى وحابب يكتب حاجه غير كده براحته طبعا
سادسا : هتلاقى حاجة اسمها url حط فيها الرابط ده
https://www.youtube.com/watch?v=djLWwXfvpjM
دوس على submit طبعا بعد ما تدخل الارقام اللى ظاهرة فى المربع

عدل سابقا من قبل Lord في الأحد نوفمبر 22, 2009 12:01 am عدل 1 مرات
MR.MIDO
-{ عضو v.i.p }-
-{ عضو v.i.p }-
MR.MIDO

مشاركاتي مشاركاتي : 3881
محل الاقامة محل الاقامة : شبــابـــ كــــولـــ
نقاط نقاط : 10129

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الماتش تانى   يلا نعيد الماتش تانى Emptyالجمعة نوفمبر 20, 2009 10:15 pm

احمد فعلا الموضوع مهم جدا وانا بعت اكتر من عشر رسايل يا مان..والموضوع الناس كلها مهتمه بيه...ولازم الموضوع يتعمل فى الرئيسيه
nadem
-{ عضـو جديــد }-
-{ عضـو جديــد }-
nadem

مشاركاتي مشاركاتي : 27
العمر العمر : 30
محل الاقامة محل الاقامة : gaza
نقاط نقاط : 101

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الماتش تانى   يلا نعيد الماتش تانى Emptyالسبت نوفمبر 21, 2009 1:04 pm

بس خلاص راحت عليكو يا مصر مش مشكلة انا فلسطيني لكن احب مصر مش مشكلة
MR.MIDO
-{ عضو v.i.p }-
-{ عضو v.i.p }-
MR.MIDO

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الماتش تانى   يلا نعيد الماتش تانى Emptyالسبت نوفمبر 21, 2009 1:35 pm

nadem كتب:
بس خلاص راحت عليكو يا مصر مش مشكلة انا فلسطيني لكن احب مصر مش مشكلة

يا مان..احنا مقولناش حاجه هى فعلا راحت علينا...بس احنا بنتكلم على المهذله الى حصلت من الشعب الهمجى فى السودان...بس..ومنورنا فى اى حاله يا مان...طول منتا من الوطن العربى
Lord
-{ مرآقـب عـآمـ }-
-{ مرآقـب عـآمـ }-
Lord

مشاركاتي مشاركاتي : 2821
محل الاقامة محل الاقامة : EgYpT . MaNs
نقاط نقاط : 4216

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الماتش تانى   يلا نعيد الماتش تانى Emptyالسبت نوفمبر 21, 2009 7:34 pm

الامل
لسه موجود
يا سيدى سيبنا نحلم مافيهاش حاجه
MR.MIDO
-{ عضو v.i.p }-
-{ عضو v.i.p }-
MR.MIDO

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الماتش تانى   يلا نعيد الماتش تانى Emptyالسبت نوفمبر 21, 2009 8:51 pm

ربنا معانا
nadem
-{ عضـو جديــد }-
-{ عضـو جديــد }-
nadem

مشاركاتي مشاركاتي : 27
العمر العمر : 30
محل الاقامة محل الاقامة : gaza
نقاط نقاط : 101

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الماتش تانى   يلا نعيد الماتش تانى Emptyالأحد نوفمبر 22, 2009 1:22 pm

اقتباس :
يا مان..احنا مقولناش حاجه هى فعلا راحت علينا...بس احنا بنتكلم على المهذله الى حصلت من الشعب الهمجى فى السودان...بس..ومنورنا فى اى حاله يا مان...طول منتا من الوطن العربى
يا سيدي انا ما قلت اشي لكن خلاص للسودانيون مش للمصريون
mazazico
-{ عضـو شـرفـ }-
-{ عضـو شـرفـ }-
mazazico

مشاركاتي مشاركاتي : 3600
محل الاقامة محل الاقامة : هناااااااااااااااااااااااااااااااااااك
نقاط نقاط : 9507

مُساهمةموضوع: رد: يلا نعيد الماتش تانى   يلا نعيد الماتش تانى Emptyالخميس مارس 18, 2010 1:25 pm

يا بنى المصرى بياد ححقه بس بالادب والكوره واهو ردينها باربعه فى كاس الامم

يلا نعيد الماتش تانى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ابراهيم حسن: حازم استنفذ كل الفرص وسوف نعيد تقويمه من جديد
» يا دى الخايله اجوجو رجع الزمالك تانى
» انا رجعت من تانى بقالى سنه مجتش
» رجعنا للحصريات تانى لعبه المصارعه
» مى حريرى((عمرى تانى))ديفيدى كوالتى